185 keer bekeken
57
Gezellig.
Instellingen
Gebruikte apparatuur
Canon eos R7
of en discussieer mee!
robp_zoom
één maand geleden
Ja, zeker heel gezellig en ook droog voor als het regent. Mooie compo.
gr. Rob
1
Miranda.van.Iersel
één maand geleden
Dank je wel Rob voor je mooie reactie en compliment 🙏🏻
Gr. Miranda
0
sytzeherder
2 maanden geleden
Ze zijn hier mooi ff bij de buren aan het gluren of het gras daar groener is dan hier
Je laat hier een mooie natuurlijke actie zien
Gr Sytze
1
Miranda.van.Iersel
één maand geleden
Dank je wel Sytze voor je mooie compliment 🙏🏻.
Mooi gezegd zo. 😉
Gr. Miranda
1
d
dannyke
2 maanden geleden
Het leven zoals het is.
Voor mij is de compositie uitermate geslaagd met een leuke kleurafwisseling erbij. Toppie!!
grt Danny
1
Miranda.van.Iersel
één maand geleden
Dank je wel Danny voor je mooie reactie en compliment 🙏🏻
Gr. Miranda
0
GerardWB
2 maanden geleden
Hoi Miranda
Die twee kunnen het samen goedvinden en daarvan heb je een perfecte opname gemaakt
Groet G
1
jmdries
2 maanden geleden
Das zeker Miranda , de compo goed gezien en erg mooi genomen , de heldere natuurlijke kleuren oke , Groeten en bedankt voor je reacties Jos Dries
1
marijke1234
2 maanden geleden
Prachtige foto zetten mooie onder moeders paraplu 😄
Mooie scherp en kleuren.
Groetjes Marij.
1
Miranda.van.Iersel
één maand geleden
Dank je wel Marij voor je mooie reactie en compliment 🙏🏻
Ze zitten er heerlijk bij zo.
Gr. Miranda
0
Opmerkingen