Bertus je macro is veel mooier als de foto van de specht , ik hoop dat ik het mag zeggen maar isowaarde van de specht vind ik veel te hoog macro is iets wat ik ook nog moet leren maar telelens doe instelling M je hebt sigma 100-500 stel je sluitertijd in op 500 de lengte van je lens op stilzittend is dat prima en speel dan met jouw iso waarde ik heb betere foto's laat even iets weten gr jo
Opmerkingen