Maja de bij, wie is er niet groot mee geworden...
Hopelijk mogen we de bijen nog lang aanschouwen, want het gaat niet zo goed met hen! Helaas zijn er veel hoornaars te zien die de bijenvolken aanvallen.
Mooie opname, lijkt net of het bijtje zich wil verstoppen.
Opmerkingen