40 keer bekeken
4

Vliegje

16 mei, 2026
Deze namiddag nog wat gespeeld met de macrolens en flits. Nog steeds maar één beeld. Focusstacking ga ik zeker nog proberen met de flits. Gr. Eddy
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

Gebruikte apparatuur

Canon EOS R3