40 keer bekeken
4
Vliegje
Deze namiddag nog wat gespeeld met de macrolens en flits. Nog steeds maar één beeld. Focusstacking ga ik zeker nog proberen met de flits.
Gr. Eddy
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
Gebruikte apparatuur
Canon EOS R3
Opmerkingen