64 keer bekeken
9
Daar gaat je struik...
Liep in het park, en zag allemaal 'webben' in een struik hangen, naar even kijken ontdekte ik heel veel rupsen!
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
Gebruikte apparatuur
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6
Canon EOS 700D
Flitser uit, verplichte modus
Opmerkingen