Prachtige kleurrijke en scherpe foto van deze wants. Goed gekozen standpunt. Met de macrofotografie ben ik er achter gekomen dat er vele soorten wantsen zijn. Afgelopen week nog een pyjamawants gezien tijdens het wandelen met de hond. Een foto gemaakt met mijn mobiel. Ik mis toch iets van scherpte in die foto. Ik neem nu mijn kleine camera mee en hoop 'm nog een keer te zien. Groetjes, Cora.
Opmerkingen