Ooit 1 keer in Griekenland mogen vastleggen. Een heel bijzondere en mooie vlinder!! Jij zal die in Frankrijk wel vaker voor de lens krijgen. Je hebt er in ieder geval een prachtige foto van gemaakt en door de grijze achtergrond zie je meteen goed hoe mooie deze vlinder is!! gr. moon
Dankjewel voor je leuke reactie en compliment Moon. Hij is hier inderdaad niet zeldzaam en als komende zomer de vlinderstruiken bloeien komen ze graag in de tuin.
Hartelijke groet Joke
Opmerkingen