150 keer bekeken
27

Golden Hour

Edit: poging 3 Verdikkie, net een heel verhaal zitten typen, verdwijnt de boel weer. Normaal gesproken kopieer ik de tekst voor de zekerheid, maar nu was ik te laat. Goed, de ingekorte versie: foto genomen bij de tuin van het bezoekerscentrum van Dwingelderveld. Ik ben er vorig jaar ook geweest, maar was nu net te vroeg. Deze beemdkroon(?) bloeide al wel en is een fotogeniek onderwerp als ik met tegenlicht wil fotograferen. Vooral met het ontstane rimlicht langs al die haartjes! De zon net buiten beeld gehouden voor een dromerig effect en in de nabewerking de kleurtint aangepast. Bedankt voor jullie reacties op mijn vorige uploads! Ik bedank niet iedereen persoonlijk meer, maar ik reageer alleen als ik wat nuttigs (en soms wat minder nuttig....) te melden heb 😏
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

Gebruikte apparatuur

Nikon D500
sigma 105mm f2.8 ex dg os hsm macro