Ontdek
Nieuws
Magazine
Academy
Upload foto
Inloggen
Registreren
Ontdekken
Gekozen door ons
Populair
Nieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dag
Galerijen
Groepen
Fotowedstrijden
Terug naar overzicht
148 keer bekeken
28
Yess...ik ben boven!
Meeden
,
Nederland
28 mei, 2026
Mier op de bloesem van de Kersenboom Foto gemaakt met de Helios.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen
Instellingen
E-M1MarkII
(OLYMPUS CORPORATION)
None
ISO 250 ·
1/1250s ·
8 · ontbekende flits waarde
Alle foto informatie tonen
Categorie
Macro
Tags
bnn
bloesem
kersenboom
mier
macro
tuin
helios
Automatische tags
olympus corporation
e-m1markii
none
iso 250
sluitertijd 1/1250s
insect
bloemblad
geel
geleedpotige
close-up
ongedierte
macrofotografie
op
hymenoptera
takje
Opmerkingen
Sorteren op
Nieuwste
Oudste
Meeste likes
Login
of
maak een account
en discussieer mee!
j.bosch.01
10 dagen geleden
Lutje ding 🫠 zat en paar dagen in Enschede /Hengelo...nichtje helpen verhuizen☺️ Jannie
BNN
10 dagen geleden
Goed zo...wie goed doet, goed ontmoet. 😉
Santakees
14 dagen geleden
Wat een leuke foto en titel, goed gezien Nieske. Groet Kees
R
Roger-65
16 dagen geleden
Erg knap gespot en heel erg mooi vastgelegd....TOP!
lina-von-d
16 dagen geleden
Super gaaf moment te pakken van het miertje op de kersenbloesem Nieske . Groetjes Lina
JeannetteH
17 dagen geleden
...............hij is boven en neemt meteen even de tijd om zijn voelspriet te poetsen. Leuk momentje te pakken. gr Jeannet
ronab
17 dagen geleden
Een leuke foto maar met de helios is de scherpte niet echt ideaal en dat vind ik persoonlijk hier toch jammer... gr Ron
BNN
17 dagen geleden
Ben het met je eens, maar ja ik was aan het fotograferen met de Helios en toen gebeurde er dit..ja en die geeft nu eenmaal niet zoveel scherpte als de macro, maar ik vond het moment wel leuk.. en te zonde om in de prullenbak te gooien..
Meer opmerkingen tonen
Opmerkingen