Foto is prachtig van kleur, scherpte en compositie. Vergroot nog mooier. Mij is het nog steeds niet gelukt om er ook maar één te fotograferen. Bij het uitlaten van de hond zat er één op de straat en later één op mijn jas. Geen camera bij mij. Groetjes, Cora.
Opmerkingen