Mooi beeld van de Jakobsvlinder ( sinds kort heeft ie een ietwat makkelijker naam) https://www.natuurpunt.be/nieuws/nederlandse-namen-nachtvlinders-aangepast Dit is echt mijn favoriete vlinder.
Oh, dat zou zeker fijn zijn, als alle rupsen vlinders worden
Deze heb je in ieder geval mooi scherp in beeld en hij valt natuurlijk goed op in deze groene omgeving
gr Jeannet
Als die allemaal uitkomen ben je niet alleen blij maar toch zeker ook erbij. Het is en prachtig beeld om te zien hoe deze vlinders uit hun cocon kruipen!! Je hebt deze st. jakobsvlinder prachtig op beeld gezet met dat rood tegen het groen!!! gr. moon
Als de wind gaat liggen ga ik er zeker een keer kijken.
Het plekje waar de rupsen zitten ligt nu precies op de wind.
De Slikken van Flakkee liggen aan het Grevelingenmeer en daar is het niet vaak windstil. Het is een mooi natuurgebied en voor mij op fietsafstand.
Opmerkingen