182 keer bekeken
32
Te warm.
doorAmateurke62
Ook voor de Boomkikkertjes is het te warm om wat in beweging te komen.
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
of en discussieer mee!
adzam149
18 uur geleden
Ze berusten er in en dat straalt er van af.
Gr. Henk
1
Amateurke62
18 uur geleden
Dankjewel Henk.
Gr. Patje
1
marijke1234
één dag geleden
Prachtige foto van dikkie ja veel te warm en voor uitzichten nog meer warmer.
Groetjes Marij.
1
moonvangurp
één dag geleden
Een paar graadjes minder is voor al het leven wel iets beter. Dit kikkertje zit hier echt in de ruststand. Maar jij hebt er toch maar weer een mooie foto van gemaakt!!! gr. moon
1
Santakees
één dag geleden
Maar wel erg mooi, door de warmte blijft die goed stil zitten 😀.
Mooi close in beeld Patje.
Groet Kees
1
JanHouben
2 dagen geleden
Een mooie macro van een Boomkikker.
Goede compositie, belichting en scherpte.
Mooie rustige achtergrond.
Groet, Jan
1
vlindersenmeer
2 dagen geleden
Bekend gevoel op dit moment...maar ook wel weer een fraaie foto.
Gr Frans
1
Amateurke62
2 dagen geleden
Dankjewel Frans! Ik twijfel of ik volgende week met de camera op pad ga. Of ik moest de goesting hebben om zéér vroeg op te staan! ;-)
Gr. Patje
0
Komt voor in
door Amateurke62 · 60 foto's
Opmerkingen