82 keer bekeken
22
Fleur de bleuet.
Deze foto heb ik gemaakt in de vroege ochtend.
Wat is de natuur en het licht prachtig!
En ik weet niet of het een bij of een wesp is,
Ik heb overal gekeken en kon niet achter komen.
Ik ben geen insectenkenner :)
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
Gebruikte apparatuur
CANON EOS 77D
Opmerkingen