159 keer bekeken
33

Bosmier.

Een tijdje geleden, toen het nog niet zo warm was, ben ik op pad geweest voor de bosmier. Ik vind ze toch wel imposant en wat werken ze hard.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen