Maar dat maakt niet uit wat die Nederlandse naam betref. Het is een heel mooi beestje, met een heel mooie naam en ook nog eens heel mooi door jou op beeld gezet!!!! gt. moon
Ik kan me voorstellen dat deze door de meesten gemist wordt vanwege dat onopvallende uiterlijk... Toch een mooi beestje als je kijkt naar de details, mooie foto dus ook.
gr ron
Opmerkingen