359 keer bekeken
0
m

Pioenroos

11 mei, 2005
De pioenroos bloeit maar even in de tuin, dus toen het even mooi weer was heb ik maar gelijk de camera gepakt.In het zwart-wit kwam de roos net iets beter uit.
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen