De pioenroos bloeit maar even in de tuin, dus toen het even mooi weer was heb ik maar gelijk de camera gepakt.In het zwart-wit kwam de roos net iets beter uit.
Hij ziet er niet helemaal scherp uit, maar het kan ook je bedoeling zijn geweest om een soft-effect te verkrijgen. Er zitten heel wat grijsnuances in en voor zover ik kan ontdekken, niets is uitgewit.
Het beeldeffect vind ik mooi.
Gr.Wim
Opmerkingen