Wat een mooie soort akelei is dit, lijkt wel of deze dubbele bloemblaadjes heeft.
Buiten dat, ook weer heel mooi in beeld gebracht.
En dat valt heus niet mee, het is een lastig bloemetje om te fotograferen.
(weet het uit ervaring;)
gr Jeannet
Mooie compositie, mooie scherpte,idem belichting, maar wat ook heel belangrijk is, is dat je het van een mooie positie hebt genomen!
Vr. groetjes ,
Robert
Opmerkingen