Wat een beeld van een foto. Eerst even groot bekeken. Mooi gefotografeerd tussen de rode besjes. Lichtje in het oog doet het altijd goed. Juiste compositie. Groetjes, Cora.
Mooie foto van dit pimpelmeesje met zijn blauwe petje.
Goed scherp gefotografeerd, zo tussen alle takken door.
Leuk om te zien, tussen al die rode besjes.
Mooi!!!!
gr Jeannet
Opmerkingen