Ontdek
Nieuws
Magazine
Academy
Upload foto
Inloggen
Registreren
Ontdekken
Gekozen door ons
Populair
Nieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dag
Galerijen
Groepen
Fotowedstrijden
Terug naar overzicht
100 keer bekeken
22
j
ree
wlidelanden heikant
25 mei, 2026
ik wou ook nog eens in de wit zwarte tijd nooit meegemaakt in fotografie wat mogen we ons gelukkig prijzen dat we kleuren hebben
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen
Instellingen
Canon EOS R7
(Canon)
RF800mm F11 IS STM
ISO 3200 ·
ƒ/11 ·
1/800s ·
800mm
Flits uit
Alle foto informatie tonen
Categorie
Natuur
Automatische tags
canon
canon eos r7
rf800mm f11 is stm
iso 3200
diafragma ƒ/11
sluitertijd 1/800s
brandpuntafstand 800mm
foto
hert
gewervelde
antilope
wilde dieren
zwart
landdier
snuit
grijs
reeën
Opmerkingen
Sorteren op
Nieuwste
Oudste
Meeste likes
Login
of
maak een account
en discussieer mee!
Anna Rass
13 dagen geleden
Fijne opname TOPPIE Fijne dag Gr. Anna
j
jdekind
12 dagen geleden
Anna bedankt voor uw reactie gr jo
d
dannyke
14 dagen geleden
Mooi maar toch liever in kleur. grt Danny
j
jdekind
14 dagen geleden
Danny bedankt voor uw reactie gr jo
FreddyVyt
15 dagen geleden
Mag wel wat meer contrast, nogal vlak. Scherp en goed belicht. Gr Freddy
j
jdekind
15 dagen geleden
Freddy contrast bedoel je dan wat donkerder , bedankt voor uw reactie gr jo
FreddyVyt
13 dagen geleden
Zwarten idd iets meer ophalen (donkerder), hier is de achtergrond (lichte band) ook wel een spelbreker. Gr Freddy
j
jdekind
13 dagen geleden
Freddy die lichte band is niet mooi is betonwand van paarde stal is altijd ongepast gr jo
jvriens
16 dagen geleden
waarom Z/W?
j
jdekind
15 dagen geleden
Geachte ik wou eens kijken hoe de reactie erop waren gr jo
Cgfwg
16 dagen geleden
Mooi in de grijs tinten gr Bets
j
jdekind
16 dagen geleden
Bets bedankt voor uw reactie gr jo
Opmerkingen