of en discussieer mee!
MarcVandenberghe
één dag geleden
Altijd leuk als je ze in volle vlucht kan capteren!
1
EstherHegt
9 uur geleden
Ja dat is echt een leuke sport ;-)
0
JeannetteH
4 dagen geleden
Ah.........die is al bij meerdere bloemetjes langs geweest.
Hij heeft een tas vol aan zijn pootje hangen
Leuk, zo vlak voor het binnenvliegen van de lupine
gr Jeannet
(leuk je weer terug te zien)
1
EstherHegt
3 dagen geleden
Ha, dankjewel Jeannet, ja ik kom nog niet genoeg toe aan foto's maken, maar wie weet als het weer iets warmer wordt. De insecten vind ik toch altijd heel leuk om te ondekken.
0
JeannetteH
3 dagen geleden
Dat is ook zo, altijd leuk om de wereld van de allerkleinsten te ontdekken.
0
BNN
9 dagen geleden
Nu van de zijkant gespot..
Mooie beeld van de vliegende aardhommel
Esther.
De scherpte op het oogje is goed..
Nieske
1
EstherHegt
9 dagen geleden
Dankjewel Nieske. Het is nog lastig om ze er netjes op te krijgen. Deze met de camera gedaan, de andere met mijn telefoon.
0
BNN
9 dagen geleden
Ja ze zijn erg rap...
ik weet het ben er ook wel eens mee bezig..
lukt echt niet altijd..
1
Opmerkingen