Zoom.nl
  • Ontdek
  • Nieuws
  • Magazine
  • Academy
InloggenRegistreren
Zoom.nl
OntdekkenGekozen door onsPopulairNieuwste foto's
Categorieën
Foto van de dagGalerijenGroepenFotowedstrijden
Terug naar overzicht
Bloei - Een mooie bloem. Echt prachtig!
 - foto door Daniek-2000 op 11-06-2026 - deze foto bevat: bloem, roze, lente, mooi, bloei, groot, knop, apple, iphone xr, iphone xr back camera 4.25mm f/1.8, iso 25, diafragma ƒ/1.8, sluitertijd 1/154s, brandpuntafstand 4.25mm, bloem, bloemblad, rood, roze, geel, close-up, bloeiende plant, paars, stuifmeel, macrofotografieBloei - Een mooie bloem. Echt prachtig!
 - foto door Daniek-2000 op 11-06-2026 - deze foto bevat: bloem, roze, lente, mooi, bloei, groot, knop, apple, iphone xr, iphone xr back camera 4.25mm f/1.8, iso 25, diafragma ƒ/1.8, sluitertijd 1/154s, brandpuntafstand 4.25mm, bloem, bloemblad, rood, roze, geel, close-up, bloeiende plant, paars, stuifmeel, macrofotografie
83 keer bekeken
20

Bloei

doorDaniek-2000
11 juni, 2026
Een mooie bloem. Echt prachtig!
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen

iPhone XR (Apple)
iPhone XR back camera 4.25mm f/1.8
ISO 25 · ƒ/1.8 · 1/154s · 4.25mm
Flitser uit, verplichte modus
Categorie Natuur

Tags

bloem
roze
lente
mooi
bloei
groot
knop

Automatische tags

apple
iphone xr
iphone xr back camera 4.25mm f/1.8
iso 25
diafragma ƒ/1.8
sluitertijd 1/154s
brandpuntafstand 4.25mm
bloem
bloemblad
rood
roze
geel
close-up
bloeiende plant
paars
stuifmeel
macrofotografie
Vraag van de fotograaf

Wat heb ik al goed gedaan? En wat kan ik nog verbeteren? Laat het mij weten!

Opmerkingen

Sorteren op
  • Nieuwste
  • Oudste
  • Meeste likes
of en discussieer mee!
copper-krijger
15 dagen geleden
Een prachtige scherpe en kleurrijke foto. Wanneer je het hart van de bloem wat meer naar beneden had geplaatst dan was de compositie nog beter geworden. Niet exact in het midden want dit iets links geplaatst is prima. Jammer vind ik rechtsboven dat zwart-witte dingetje. Haal dat even weg en dan is de compositie perfect. Jammer bij Zoom is dat je de foto niet op deze plaats kunt herplaatsen om de geplaatste commentaren te behouden. Dit kan wel bij Flickr.com. Je kunt de foto na aanpassing natuurlijk opnieuw plaatsen. Groetjes, Cora.
1
Daniek-2000
15 dagen geleden
Dankjewel Cora ik zal eens kijken bij Flickr.com! Groetjes Daniek
0
Daalm
16 dagen geleden
Alles al gezegd. Heel fraaie opname Groet, Martin
1
jvriens
17 dagen geleden
mooi beeld
1
Amateurke62
17 dagen geleden
Ik doe het je niet na met mijn telefoon Daniek!!! Gr. Patje
1
Daniek-2000
17 dagen geleden
Dankjewel Patje!!!
1
gvassen
17 dagen geleden
Mooi op de foto gezet. Heel fraai beeld. Kleine tip: rechtsboven op de rand van de foto zit een donkere vlek die ietwat afleidt. Die zou ik proberen weg te werken. Maar: heel mooi resultaat!
1
Daniek-2000
17 dagen geleden
Dankuwel! En ik zag hem ook maar toen stond hij er al op…
1
gvassen
17 dagen geleden
De foto is evenzogoed heel mooi!
0
Zoom.nl
Welkom op Zoom.nl, de grootste fotografie-community van Nederland! Je hebt dé plek gevonden om niet alleen je mooiste foto's te delen, maar ook om elkaar verder te helpen in de fotografie. Geef en ontvang waardevolle tips, feedback en misschien wordt jouw foto wel gepubliceerd in Zoom.nl magazine! Het is gratis (voor altijd) en iedere fotograaf is hier welkom.
Handige links
  • Adverteren
  • Disclaimer
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Partners
  • Help
  • Contact
Reshift
  • Kieskeurig
  • Computeridee
  • PCM
  • Computer!Totaal
  • Tips & Trucs
  • Mediatotaal
  • Techcafe
  • MacWorld
  • Lifehacking
  • Techpanel
  • Gamer.nl
  • Insidegamer.nl
  • Power Unlimited
  • Zoom Academy
  • Tech Academy
  • Vives
  • Linux Magazine
  • NLJUG
  • TEQnation
Reshift logo
© Reshift 2026 - Werken bij Reshift - Privacy- en cookiestatement