Weer een mooie foto in zachte kleurtinten
De orchis staat er prachtig op met zijn vele kleine bloemetjes
Mooie foto en leuk dat ze dat bij de redactie ook vinden!!
gr Jeannet
Een mooi macro/natuurfoto van deze witte Orchissen.
Goede compositie, belichting en scherpte. Mooi scherpteverloop.
Mooi zacht licht en een mooie achtergrond.
Groet, Jan
Opmerkingen