95 keer bekeken
22

Bliksem

22 juni, 2026
Van vrijdag op zaterdag nacht een onweer gehad zoiets heb ik in m'n hele leven nog nooit meer gemaakt. Zoveel wind, leekt wel een orkaan en wat een ontladingen, hoop dat nooit weer mee te maken. zoveel bomen om en toppen uit de bomen, bomen op auto's en op huizen, echt verschrikkelijk. Stond buiten en was bezig met de lichtflitsen te fotograferen en ik hoorde opeens een gesuis, heb m'n statief opgepakt en naar binnen gerend, deed de deur achter me dicht en toen brak de hel los..net op tijd binnen. Had graag een wat betere flits willen fotograferen maar die waren er niet, ja toen het pijpenstelen regende, toen wel...
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Instellingen