Het is erg motiverend dat jullie mijn eerste foto op deze site,wel mooi vinden.
Ik heb al zo veel moois op deze site gezien, dat ik twijfelde of ik wel foto's zou sturen.
Groetjes,
Johan
Mooi in beeld gezet!
Knopjes springen er echt uit!
En dit is nou wat men noemt "oog hebben voor detail"
Prachtig plaatje!!
Gr Jeannet
(volgens mij ben je toch al een heel eind op weg!!!;)
Opmerkingen