Wat prachtig staat deze iris op de foto Sjoerdtje!! Mooi scherp, diep van kleur en goed doortekend. Prima compositie.
Bedankt voor je snelle reactie op mijn snelle foto.
Leuk je ontmoet te hebben. Ik zal binnenkort weer kijken of je al een resultaat hebt ge-upload van vandaag. Later.... groeten van Ria
prachtig jora wat ga je erop vooruit mooie plaatsing van deze bloem scherpte en belichting zijn erg knap mooi hoe dat licht erop valt knap werk gr alfons
Hoi Sloerdtje
Het is wel een iris maar of deze een baard heeft weet ik niet :-)
Mooi vastgelegd
Lekker scherp en mooi van kleur met een prima belichting
Gr Wim
Opmerkingen