Het portret is mooi gefotografeerd, maar verdient m.i. een betere nabewerking. Kleding en achtergrond lopen volledig in elkaar over, zodat het hoofd in de zwarte ruimte zweeft. Bij een lowkey-foto draait het om het beheersen van de schaduwen, maar dan zodanig dat die te zien zijn en geportretteerde en achtergrond (hoewel beiden zwart) los van elkaar te zien zijn. Ik zou er nog een poging wagen.
Opmerkingen