Helaas, is ze niet meer onder ons. Heb aanvankelijk ook getwijfeld of ik fotos van haar zou posten.
De samenwerking met haar was bijzonder te noemen. We hadden heel snel een “klik”.
Een heel mooi portret van Lily.
Goede pose en een mooie sterke oogopslag.👍
Goede compositie en belichting.
Goed omgezet naar zwart-wit.
Goed gekozen achtergrond.
Groet, Jan
Opmerkingen