Heel orgineel. Jammer dat er op deze site geen mogelijkheid bestaat om apart een cijfer voor orginaliteit en een cijfer voor esthetiek te geven. Ik zou dan een 9 voor orginaliteit en een 7 voor esthetiek hebben gegeven.
Gr. Koos.
Ja, rood en rond doet het altijd goed. Wat ik hier leuk aan vind is het gekozen standpunt, met dat glas zo op de voorgrond. Verder vind ik er eerlijk gezegd niet veel aan, en dat de opname scheef is lijkt me geen voorbedachte rade. Maar het is wel een idee om verder mee te gaan. Probeer zoiets eens met een andere, meer interassante, achtergrond.
Gr. Liesbeth
Opmerkingen