Hmm, net even de reacties er op na geleze.. Lette heeft veel verstand van zaken en heeft wel goede punten.. Vooral de inkijk in de afzonderlijke bloemen vind ik een goeie tip.
Het geheel heeft iets heel statisch op deze manier met de armen precies zo wijd als de haren. Misschien moest je nog lager en meer over haar gezicht heen kijken??
Ik vind het wel een heel leuke opname die inderdaad wel wat heeft van een reclame voor shampoo of iets dergelijks. Een idee om misschien verder uit te werken, want het is wel hel erg leuk bedacht. grtzz, S
Voor mij is ie goed. Ben nog maar beginnertje dus veel opbouwende 'kritiek' zal je van mij niet horen. Trouwens van Lette heb je al heel wat informatie gekregen. Kan me voorstellen dat zoiets welkom is. Zou bij mij in ieder geval zo zijn. We zijn er om te leren van elkaar... Gr. Ann
Ik vindt het wel wat hebben, in iedergeval creatief en op zoek naar.. dus dat alleen is al een , belichting is mooi en het softwerk is heel netjes gedaan. gr. maja
Lees net de tekst van Lette en ik denk dat zij het juiste gevoel heeft voor deze zaken, zou het zeker uitproberen.
Ik werd door Slauerhof getipt om hier eens naar te komen kijken. Is inderdaad iets waar ik zelf ook veel mee doe. Hoewel dit technisch en qua onderdelen de juiste ingredienten bevat is er inderdaad iets wat je mist. En dat is de samenhang met de onderdelen óf met de kijker.
Haar pose is mooi maar beide armen rechtstreeks het beeld uit maakt dat ik niet meer aan de onderste helft toekom. De bloemen liggen mooi verspreid, maar er is er maar 1tje waar ik mooi in kan kijken.
Probeer eens je eigen standpunt zo in te nemen dat de dame vanuit een hoek het beeld in komt en dus ook je kijklijn schuin wordt. Laat haar de dan dichtsbijzijnde hand onder de haren leggen. Leg daar een bloem bovenop en laat haar die kant op 'dromen'. De rest van de bloemen leg je zodanig dat je bij minstens 8 van de 10 tegen de mooie kant kijkt.
Uiteraard opbouwend bedoeld, want zoals ik al aangaf valt er technisch niets op je opname aan te merken.
Opmerkingen