Dank voor je leuke reactie. Maar ik heb het wel bewust zo gedaan. Ik probeer als het even kan vrijwel altijd de dynamiek op een markt vast te leggen en die wordt toch veroorzaakt door de mensen die er rondlopen. Al is het in dit geval maar een stukje mens,,,,
Groet Pim
Hè, da's nou jammer van de linkerkant, wanneer je dat zou wegsnijden houd je een heel aardig doorkijkje over. Of heb je op het origineel nog wat meer ruimte aan de linkerkant? Dan zou je dat er gewoon aan kunnen laten zitten.
Groet, Rob
Opmerkingen