of en discussieer mee!
Santakees
7 dagen geleden
Fraaie opname, goed gezien.
Groet Kees
0
H
HendrikWeets
10 dagen geleden
Prachtige foto met veel diepte en goed perspectief. Door de spiegeling heb je een tof symmetrische foto verkregen.
Henk.
0
ronab
11 dagen geleden
Terecht dat je deze in kleur hebt gehouden, prachtig met die spiegelingen en de kleuren.
gr Ron
1
Opmerkingen