De afgelopen maanden hebben we achter de schermen hard gewerkt om de techniek achter Zoom.nl sneller en veiliger te maken. Als het goed is zijn de meeste inlogproblemen nu opgelost.
Upload- of reactie-problemen
Om spam op zoom.nl zo veel mogelijk tegen te gaan, hebben we bepaalde instellingen gedaan waardoor sommige gebruikers problemen hadden bij het uploaden of reageren. Als het goed is zijn deze problemen er niet meer.
Heb je toch nog problemen, stuur dan een e-mail aan redactie@zoom.nl, waarin je duidelijk beschrijft wat er fout gaat, het liefst met specifiek de foutmelding en screenshots van wat er misgaat. Zo kunnen we het zo spoedig mogelijk oplossen.
Inlogproblemen
Om je veiligheid te garanderen zijn we helaas wel genoodzaakt om na onze update te vragen om eenmalig een nieuw wachtwoord in te stellen. Je kunt dit doen via de link in de e-mail die je ontvangt, of door zelf te gaan naar Inloggen en dan te klikken op Wachtwoord vergeten.
Heb je nog problemen met inloggen, stuur dan een e-mail aan redactie@zoom.nl, waarin je duidelijk beschrijft wat er fout gaat, het liefst met specifiek de foutmelding en screenshots van wat er misgaat. Zo kunnen we het zo spoedig mogelijk oplossen.
Toegangsproblemen
Een van de meest voorkomende foutmeldingen is dat je een lege pagina krijgt met draaiende rode bollen / een 500-melding ziet. Het schoon herladen van je browser kan helpen, ga hiervoor naar www.zoom.nl en klik tegelijkertijd op CTRL+F5 (Mac: Cmd + Shift + R).
Ook is deze foutmelding mogelijk op te lossen door je cookies van je browser te verwijderen. Je bent dan automatisch van de site uitgelogd en moet opnieuw inloggen. Dit gaat als volgt:
In Chrome ga je naar zoom.nl, en open direct links naast waar je de url invoert (adresbalk) op het instellingen-icoontje (of slotje, in sommige webbrowsers). Klik daarna op Cookies en sitegegevens, dan op Sitegegevens beheren en verwijder het cookie van Zoom.nl.
In Firefox ga je links van de adresbalk ook naar het slotje, dan naar Cookies en websitegegevens wissen en dan verwijderen.
In Safari: Lees hier hoe je cookies in Safari verwijdert.
Op mobiel:
Safari mobile:
https://support.apple.com/nl-nl/guide/iphone/iphacc5f0202/ios
Chrome mobile:
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DiOS
![cookies verwijderen](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.datocms-assets.com%2F56706%2F1718265230-cookie-verwijderen-wit.png%3Ffm%3Dwebp%26fit%3Dcrop%26w%3D693%26auto%3Dcompress%26fp-x%3D0.5%26fp-y%3D0.5&w=3840&q=100)
Heb je toch nog problemen, stuur dan een e-mail aan redactie@zoom.nl, waarin je duidelijk beschrijft wat er fout gaat, het liefst met specifiek de foutmelding en screenshots van wat er misgaat. Zo kunnen we het zo spoedig mogelijk oplossen.