Lijkt me een hels werk om het zo te bewerken,ben er mee bezig geweest maar er moet nog veel geoefend worden.Vind deze mooi gelukt,alhadden er wat minder rode onderwerpen in gekund,en de foto wat meer croppen
Door alleen het rood weer te geven in een verder bijna helemaal zwartwitte foto ontstaan leuke accenten. Ik zou toch wat van de voorgrond weggehaald hebben.
Opmerkingen