Dit soort foto's zouden meer mensen moeten maken. Al was het maar om te oefenen met licht en belichting. Het ziet er zo simpel uit, maar dat is het absoluut niet. De onderste dobbelsteen is iets te fel verlicht op het vlak van de 4 lijkt me en het zwart van de stippen kan misschien nog iets zwarter. Desalniettemin een prima resultaat. Gr. Eric
Opmerkingen