1037 keer bekeken
35
Zelfreflectie
doordaan-de-vos
28 juli, 2015
Een beetje zelfreflectie op zijn tijd kan helemaal geen kwaad.
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
Instellingen
Gebruikte apparatuur
Canon EOS 80D
of en discussieer mee!
Janny-H
10 jaar geleden
Deze is geweldig .
Ik vind het ook mooi werk om symmetrie tw maken.
Laatste x had ik teveel rand..misschien v tevoren eerst een waas randje maken??
Groet Janny
0
PeterNijsen
11 jaar geleden
Wat een prachtig macrowerk, laat je zien in je beelden. Ik bak daar meestal helemaal niets van, leuk om te zien dat jij dat veel beter doet.
0
Komt voor in
door Donkie-chot · 24434 foto's
door hanskl · 53917 foto's
door Lifeware · 34340 foto's
door daan-de-vos · 27843 foto's
door mvbalkom · 32357 foto's
door Lifeware · 8179 foto's
door JohnnyB · 14697 foto's
door edojan · 29500 foto's
door christianvt · 2126 foto's
door hanskl · 49498 foto's
door daan-de-vos · 7589 foto's
door woutervroom · 810 foto's
door ronab · 72 foto's
Opmerkingen