126 keer bekeken
3

Parijs 86

20 juli, 2015
De grote merken doen er echt alles aan om maar vooral de ander de loef af te steken. En dat het liefst bij hen in de achtertuin. Zo was niet ver van de concept store van Citroën die van Mercedes gelegen. En ondanks de ook hier overdreven luxe uitstraling van de store, was hier de link naar de auto-industrie niet mis te verstaan. De store ademde een en al auto en snelheid uit. Zo ook deze snelle jongen. In tegenstelling tot de Citroën store, was het hier erg druk met bezoekers. De ene naar de andere wilde maar vooral met deze en de andere tentoongestelde bolides op de foto. Zelfs de vrouwen van de aanwezige autofanaten poseerden er maar al te graag voor. En voordat men de store verliet, werd er nog snel even een souvenir gescoord. Zouden de Duitsers het dan toch beter begrijpen dan de Fransen? En dat in Parijs.....
Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

Gebruikte apparatuur

Nikon D300s

Komt voor in