Debbyvz
Nunspeet, Nederland
Canon 35mm f/1.8 Macro
Canon EOS R8
Canon 24-50mm
Canon 24-105mm
Ik ben Debby en momenteel richt ik me voornamelijk op het fotograferen van miniaturen in allerlei scenes. Maar ook landschappen, bloemen en architectuur vind ik leuk op zijn tijd. Ik fotografeer met een Canon EOS R8 met diverse objectieven maar maak voornamelijk gebruik van mijn 35mm f/1.8 Macro lens, al dan niet met tussenring.
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen