k
kleinepaul
Sony A200
Casio Exilim EX-Z1
-
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
of en discussieer mee!
willemijn1302
18 jaar geleden
Ha Paul.
Ik heb met mijn hond tentoonstellingen bezocht.
Ze is Nederlands kampioen.
We hebben we overwogen om er mee te gaan fokken, maar daar zitten zoveel haken en ogen aan.
Inmiddels hebben we de hond toch maar laten helpen (raar woord
voor zoiets).
Op de kyn.club hebben we GG gelopen (weer zoiets raars). Daarna behendigheid, waar ze helemaal van uit haar dak ging en erg druk werd.
Daarna hebben we nog even gesnuffeld aan fly-ball, maar dat is geloof ik niks voor Sabina.
Op dit moment even niets, maar ik moet er toch eigenlijk weer mee doorgaan.
Doe jij verder ook nog iets met je hond?
Gr. Willemijn
willemijn1302
18 jaar geleden
Ha Paul. Dat bedoelde idd., maar dat wil ik dan niet zo direct zeggen. Moeilijk hé om een lab/golden op gewicht te houden.
Als mijn schnauzer even iets te zwaar is geef ik haar minder voer en bonen als aanvulling (verschillende keren toegepast i.v.m. shows die we hebben gelopen). Dit advies zal je al veelvuldig gekregen hebben, maar niet alle honden reageren gelijk op vermindering van de hoeveelheid voer. Heel veel succes met je hond. Groetjes Willemijn
Opmerkingen