m

maaikevanknippenberg

Sony A330

Hoi! Ik ben Maaike en ben eigenlijk nog maar net gestart met het maken van foto's. Ik kreeg een Sony Alpha 200 voor mijn verjaardag en ja, daar moet je dan ook wat mee doen! In september 2009 ben ik gestart met een basiscursus en ik vind het ontzettend leuk om de opdrachten zo goed mogelijk te maken. Soms lukt dat en soms ook niet. Ik ben momenteel dus vooral bezig de mogelijkheden van mijn camera te ontdekken. Ik kan erg goed feedback gebruiken; tips zijn meer dan welkom!!! Groeten, Maaike

Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

0 badge(s) ontgrendeld

Fan

Niet ontgrendeld

Fotograaf

Niet ontgrendeld

Discussie

Niet ontgrendeld

Actief

Niet ontgrendeld

Profiel

Niet ontgrendeld

Populair

Niet ontgrendeld

Foto van de dag

Niet ontgrendeld

Favoriet

Niet ontgrendeld

Challenge winnaar

Niet ontgrendeld

Magazine

Niet ontgrendeld