P

Paul64

Hoi, mijn naam is Paul en ik heb een aantal jarem geleden mijn oude fotografie-hobby weer opgepakt. Ooit begonnen met de oude Agfa Clack van mijn moeder die zelf een verdienstelijke fotografe was. Ik ben een enthousiaste straat- en portretfotograaf maar ook toevallig terecht gekomen in de wereld van de paardensport waar ik amateurs maar soms ook de wereldtop mag vastleggen. Je zult dus veel paarden en ruiters terugzien maar ook beelden en portretten die ik rond de evenementen maak. Ook doe ik regelmatig privé-shoots voor ruiters, die publiceer ik niet maar het is wel erg leuk om te doen.

Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen