r

ricootten

Nikon D300

In 2003 ben ik begonnen met fotografie: digiscoping. Een camera wordt middels een adapter op een telescoop geplaatst. Mooie vogelfoto's gemaakt, al zeg ik het zelf. Foto's zijn nog te vinden op birdpix/digiscooppix. Vanaf 2006 heb ik mijn digiscoopspulletjes opgeborgen en héél af en toe haal ik ze nog eens te voorschijn (tijdens de vogeltrek). Vanaf 2006 ben ik begonnen met macrofotografie en ben ik lid geworden van nederpix (hier plaats ik geregeld foto's). Deze vorm van fotografie heeft mij helemaal te pakken. Lekker buiten zijn, een beetje rondlopen en van alles ontdekken en vastleggen. Regelmatig weet ik niet wat ik heb vastgelegd en als ik er echt niet uitkom, dan plaatst ik de desbetreffende foto en een verzoek op waarnemingen.nl. In de regel is er altijd wel iemand die het antwoord heeft.

Alle rechten voorbehouden
Meer info tonen

0 badge(s) ontgrendeld

Fan

Niet ontgrendeld

Fotograaf

Niet ontgrendeld

Discussie

Niet ontgrendeld

Actief

Niet ontgrendeld

Profiel

Niet ontgrendeld

Populair

Niet ontgrendeld

Foto van de dag

Niet ontgrendeld

Favoriet

Niet ontgrendeld

Challenge winnaar

Niet ontgrendeld

Magazine

Niet ontgrendeld