s
stevendereus
-
Alle rechten voorbehoudenMeer info tonen
of en discussieer mee!
mt.koopmans
18 jaar geleden
Hallo!
Wat geinig die omschrijving van Schildersverdriet! Nou moet ik zeggen dat, als die bloem zo moeilijk te fotograferen is als je omschrijving stelt, je er wel goed in geslaagd bent hem op plaat te zetten! En dan nog een kever erbij ook! Hartstikke leuk!
Groeten,
Mike
R
RayOmac
18 jaar geleden
Aloha PepRub
Bedankt voor je leuke informatieve reactie op mijn reactie van het schildersverdriet.
Ga zo door.
mvg
Ivy
18 jaar geleden
welkom op zoom, ik vind de foto's die je nu geplaatst hebt prachtig, dat belooft wat, ben benieuwd naar de rest
gr.Mieke
Opmerkingen